Offentliggjort den: 21. februar 2020

Læs om begge formandskandidater i DJ-Valguniverset

Det er valgår i Danmarks Jægerforbund, og som tidligere annonceret kan du på forbundets hjemmeside følge med i, hvem der opstiller. Læs bl.a. præsentation af de to formandskandidater.

Når repræsentantskabet til sommer skal vælge ny formand for Danmarks Jægerforbund, kommer valget til at stå mellem to kandidater - nemlig den siddende formand, som genopstiller, Claus Lind Christensen, og Jesper Lindgaard.

Men slaget kommer naturligvis ikke til kun at stå om formandsposten. Der skal også vælges både hovedbestyrelsesmedlemmer og kredsformænd. Alle kandidater, der stiller op til en post i jægerforbundet, har mulighed for at præsentere sig selv i det såkaldte Valgunivers her på hjemmesiden.

Du kan nu bl.a. læse præsentationer af begge formandskandidater - samt gå ind under hver enkelt kreds og læse mere om de kandidater, som har benyttet muligheden for at præsentere sig her.

Besøg valguniverset her.