Offentliggjort den: 27. februar 2020

Jægerforbundets direktør headhuntet til nyt job

Efter godt syv år i direktørstolen for Danmarks Jægerforbund vender Michael Stevns tilbage til landbrugs- og fødevaresektoren som koncerndirektør i Danish Agro-koncernen.

Danish Agro-koncernen har ændret i koncernledelsen og ansat Michael Stevns som ny koncerndirektør med ansvar for koncernens Agribusiness Support-division, der håndterer og koordinerer indkøb, såsædsforædling, energiprodukter, mv.

- Jeg har haft nogle fantastiske år i jægerforbundet, hvor mit team og jeg har moderniseret hele den 60 mand store organisation til i dag at fremstå som en professionel, økonomisk robust og moderne arbejdsplads, der betjener de 89.876 medlemmer og 861 jagtforeninger, siger Michael Stevns, og fortsætter:

- Nu har jeg fået mulighed for indtræde i ledelsen af en stor, international koncern, der arbejder for såvel landmænd som forbrugere. Jeg glæder mig til at være med på deres vækstrejse og give mit bidrag hertil.

Claus Lind Christensen, formand for Danmarks Jægerforbund, siger:

- Michael har været helt central i den store transformering, sammenlægning og strukturering, vi har været igennem i de seneste år. Et nyt flot og funktionelt Jagtens Hus er kommet til verden. Økonomien er den stærkeste nogensinde. Og vi har en kompetent og serviceminded medarbejderstab. Vi skylder den afgående direktør en stor tak.

Michael Stevns tiltræder det nye job senest d. 1. maj 2020.