Offentliggjort den: 16. oktober 2020

Husk medlemsundersøgelsen

I sidste uge udsendte vi link til den årlige medlemsundersøgelse til alle medlemmer, der er registreret i medlemssystemet med en valid mailadresse. Dog med undtagelse af juniormedlemmer, støttemedlemmer samt prøvemedlemmer.

Mangler du stadig at udfylde årets medlemsundersøgelse? Så kan du nå det endnu. Hvis vi ligger inde med din mailadresse i vores medlemssystem, udsendte vi mandag den 5. oktober en mail til dig med et link til undersøgelsen. Du har mulighed for at deltage frem til søndag den 22. oktober.

Medlemsundersøgelsen er en vigtig kilde til viden om jægerforbundets medlemmer, og resultaterne bliver brugt i mange sammenhænge.

Undersøgelsen indeholder i år spørgsmål om medlemmernes generelle tilfredshed med DJ, kurser og uddannelser, jagtforeninger, DJ’s opbygning, hvordan man søger indflydelse, DJ’s medier samt enkelte baggrundsspørgsmål. Der vil endvidere være spørgsmål om bestyrelsesarbejde i de lokale jagtforeninger, hvis man angiver, man har en bestyrelsespost.

Har du ikke modtaget et spørgeskema?

Undersøgelsen udsendes via mail til den e-mailadresse, DJ har registreret i medlemssystemet. Mangler du mailen, så kontakt Medlemsservice på tlf. 88 88 75 00, så tjekker vi, at din mailadresse er korrekt, og vi sørger for, at du får tilsendt et link.

Alle, der deltager i undersøgelsen, kan til sidst angive, om de ønsker at deltage i konkurrencen om en Leupold BX - 1 MCKENZIE Tagprismekikkert i ny forbedret udgave, som giver top ergonomi, høj lystransmission og randskarphed i et kompakt design. Værdi: 1.999 kr.

Spørgsmål til undersøgelsen kan rettes til Joan Brønnum Kvist, kommunikationschef i Danmarks Jægerforbund, på mail jbk@jaegerne.dk.