Offentliggjort den: 18. december 2020

#GoJagt

I dag lancerer vi en kampagne, som sætter fokus på den gode jagt.

Tekst: Joan Brønnum Kvist

2020 er ved at gå på hæld, og det har på mange måder været et specielt år med usikkerhed, Coronavirus og isolation. Det har naturligvis sat sit præg på jagten, jægerne og vores fællesskab. Tonen imellem jægerne er i år blevet hårdere, og jagten er kommet under et pres, vi ikke tidligere har oplevet.

Der er ingen tvivl om, at vi har vigtige emner at drøfte i Danmarks Jægerforbund. Emner, der betyder noget for jægerne og som skaber engagement. Men vi skal også huske, at vi kun sammen kan finde løsningen på de udfordringer, vi står overfor.

Derfor sætter vi i den kommende tid fokus på det, der binder os sammen i Danmarks Jægerforbund: Den gode jagt. Vi samler de gode historier om jagten og jægerne på www.dengodejagt.dk. Kig ind og bliv inspireret!

Der skal her lyde en stor opfordring til, at du deler dine gode historier overalt - når du mødes med andre jægere, i lokalsamfundet, ved middagsbordet osv. På denne måde får vi mindet hinanden om, at vores fælles interesse er mangfoldig, givende og bærer på et stort samfundssind. Du kan bidrage til historiefortællingen via #gojagt på Instagram.