Offentliggjort den: 31. december 2020

Godt Nytår til Danmarks buejægere

Så er der ikke mange timer tilbage af det gamle år, og det er nok ganske få, som ikke vil mindes året med blandede følelser.

2020 bød jo på et utal af aflysninger eller udsættelser af både møder, generalforsamlinger, messer, udstillinger, skydninger og meget mere. Men verden gik dog ikke helt i stå, for som bekendt fortsatte arbejdet med at samle og styrke buejægerne i Danmark. Et arbejde, der her de sidste måneder af året blev brugt på at formulere en plan for det fremtidige samarbejde hen imod en fusion mellem FADB og Danmarks Jægerforbund. En plan, som begge foreningers bestyrelser har nikket JA til at der kan gås videre med.

Det er således med optimisme, at buejægerne i Danmark kan byde det nye år velkommen.

Og med de ord er det blevet formand for FADB Jørgen Vester og formand for Bueudvalget i Danmarks Jægerforbund Carl Johan Mikkelsens tur til at kommer med et par velmente nytårshilsener til alle jer buejægere og jer, som måske overvejer at blive det.

Nytårshilsen fra FADB’s formand Jørgen Vester:

Nytårshilsen fra formand for DJ’s bueudvalg Carl Johan Mikkelsen: