Offentliggjort den: 03. april 2020

God Påske til alle
danske jægere

I løbet af næste uge vil DJ-administrationen holde påskeferie. Vi har dog stadig folk ved telefonen.

Påsken står for døren, og mange danskere udnytter højtiden til at få afviklet den sidste ferie. Sådan er det også hos jægerforbundets administration på Kalø, som følger regeringens opfordring og holder ferie i næste uge. Vi tager selvfølgelig stadigvæk telefonen, men da flertallet af medarbejderne afvikler ferie, kan det være vanskeligt at komme i kontakt med alle. Ligeledes vil der i den kommende uge blive lagt færre nyheder ud på hjemmeside og sociale medier, og det ugentlige nyhedsbrev holder også ferie.

Efter Påske vil vi følge op på situationen og bringe en status på vores aktiviteter, mv.

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at minde alle om at passe godt på hinanden. Benyt helligdagene til at komme ud i naturen. Måske er det nu, du har tid til at efterse dit revir. Måske er det nu, du kan få trænet lidt ekstra med din hund, eller har mulighed for at gennemgå dit jagtgrej. Husk, at de danske jagtbutikker er presset i øjeblikket, og at mange af dem har webshops. Lad os hjælpe hinanden igennem denne tid - sammen, men hver for sig - så vi er klar til nye, gode jagt- og naturoplevelser, når det hele er overstået.

Rigtig god Påske til alle!

Claus Lind Christensen, formand for Danmarks Jægerforbund