Offentliggjort den: 22. september 2020

Deltag i webinar om udsætning af fjervildt

Mandag aften den 28. september har alle interesserede mulighed for at deltage i et webinar, som henvender sig til alle, der udsætter fjervildt.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen
Foto: Lene Midtgaard

Danmarks Jægerforbunds planlagte dialogmøder om udsætning erstattes pga. COVID-19 af et webinar, hvor man deltage hjemmefra. alt, hvad du skal have for at deltage, er en god internetforbindelse. Webinaret finder sted mandag den 28. september kl. 19.30.

Det er gratis at deltage, men af hensyn til fremsendelse af relevant link ved login, er det nødvendigt at tilmelde sig.

Jægerforbundet afholder webinaret som en opfølgning på tidligere afholdte møder og som en fortsat dialog med alle interessenter, knyttet til udsætning af fjervildt. Vi skal fortsat sikre en proces, der kan skabe grundlag for at bevare udsætningsmuligheden i Danmark. Det gælder udsætning af fjervildt for jægere med små terræner og på større ejendomme med mere kommercielle tilgange. Målgruppen for webinaret er alle, der udsætter fjervildt på alle niveauer samt lodsejere, der udlejer jagt, hvor der udsættes fjervildt.

Du kan tilmelde dig senest dagen før webinaret. På dagen for afholdelse vil du modtage et link i din mailboks, som du blot skal klikke på, når mødet begynder.