Offentliggjort den: 28. maj 2020

Åbning for tilmelding til jagt- og skydeprøver

Så er det igen muligt at tilmelde sig jagt- og skydeprøver via Mit Jagttegn. Bemærk, at alle tilmeldinger, foretaget før corona-krisen, er nulstillet og at man derfor skal tilmelde sig på ny.

Tekst: Miljøstyrelsen

Der er nu igen åbnet for tilmelding til nye jagt- og skydeprøver igen, under overholdelse af de særlige foranstaltninger og begrænsninger i antal tilmeldte, så smittespredning af Covid 19 forhindres ved prøveafholdelsen.

Man kan tilmelde sig de nye prøvedatoer via Mit Jagttegn. Hvis man får tilbagebetalt sit prøvegebyr, kan tilmelding først ske, når man har indbetalt nyt prøvegebyr. Der kan gå 2-3 uger, inden det tilbagebetalte, ’gamle’ prøvegebyr modtages på NemKonto. Dette forhindrer ikke indbetaling af nyt gebyr, og efterfølgende tilmelding til de åbnede prøver.

Der gøres opmærksom på, at såfremt man ikke aflægger jagtprøve i foråret 2020, vil forårets prøveforsøg automatisk blive overført til efteråret 2020.