Offentliggjort den: 15. maj 2019

Tilmeldingen til den sidste Sommercamp er åben!

I slutningen af april åbnede vi for tilmeldingen til de første af Jægerforbundets Sommercamps for børn, og nu er tilmeldingen åbnet til den sidste Sommercamp, som afholdes ved Blåvandshuk

Tekst: Andreas Thørring Bastrup
Foto: Jonas Nørregaard

Mens tilmeldingen til de andre Sommercamps åbnede i slutningen af april, har en enkelt ladet vente på sig - men ventetiden er ovre! Nu er tilmeldingen til Danmarks Jægerforbunds Sommercamp i kreds 2 også åben.

Sommercampen finder sted ved Blåvandshuk fra d. 3. til 5. juli, og du kan finde tilmeldingen på linket her.

I juni og juli byder Danmarks Jægerforbund børn mellem 8 og 12 år på en unik mulighed for at opleve mange af de ting, som en jæger oplever. På Sommercampen skal vi både prøve kræfter med fiskeri og stå tidligt op for at gå på jagt. Vi bygger også vores egne buer, snitter ved bålet og mange andre spændende ting.

På Sommercampen bor vi primitivt og opholder os udenfor, ligesom vi kommer til at bruge meget tid ved bålet, hvor vi selv laver mad, af det vi fanger eller skyder. Det betyder også, at aftensmaden bliver uden kød, hvis vi hverken skyder eller fanger noget.

Der er stadig ledige pladser

Selvom den første Sommercamp allerede er fuldt booket, er der stadig plads på flere af de andre. Du kan læse mere og finde tilmeldingen herunder:

Hvem kan være med?

For at deltage skal du være mellem 8 og 12 år og have lyst til at bruge nogle dage af din sommerferie i det fri sammen med andre, som også har lyst til spændende jagt- og fiskeoplevelser i naturen. Der stilles ingen krav til særlige jagtkundskaber eller -udrustning.

Praktisk information

Sommercampen varer tre dage med to overnatninger, og der er Sommercamps over hele landet.

• Pris for juniormedlemmer kr. 650,-
  • Pris for ikke-medlemmer kr. 750,-

Prisen er inkl. al forplejning, logi og materialeforbrug under campen. Kontakt evt. medlemsservice for oprettelse af juniormedlemsskab, eller klik her.

Program og praktiske oplysninger fremsendes efter tilmeldingsfristens udløb. Vi har kun et begrænset antal pladser, og der er rift om dem, så skynd med din tilmelding.

Vi glæder os meget til at se dig!