Offentliggjort den: 30. maj 2019

Sommernummeret af Jæger er "på gaden"

Så blev det næsten juni, og sommerens udgave af Magasinet Jæger er på vej. Er du endnu ikke medlem af Danmarks Jægerforbund, kan du læse en forkortet udgave af magasinet via linket i artiklen herunder.

Der er igen masser af gode historier at glæde sig til i juni/juli måneds udgave af Jæger - 124 siders jagtglæde!

Glæd dig bl.a. til historien om et forrygende samarbejde mellem lokale jordejere, jægere og Samsø Efterskole - eller læs om hvordan Jægers våbenskribent beviser, at det faktisk er muligt at få en hæderlig riffel ud af et skrabet budget. Og meget, meget mere. Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, kan allerede nu logge ind på medlemsnettet og få adgang til magasinet i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til den leveres i postkassen.

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Denne måned får du 28 siders læsestof kvit og frit:

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du hver måned Jæger, direkte i din postkasse, samt har mulighed for at læse magasinet online.

Bliv medlem - klik her!