Nyt værktøj til kommende buejægere

FaDB har udviklet en "bog" til de kommende buejægere, der samler pensum og uddybende materiale ét sted. Lige til at dykke ned i, når prøven skal bestås.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

Går du og overvejer, om buejagtens glæder er noget for dig, så har FaDB lige gjort det et nummer lettere at få tegnet i hus.

De har nemlig gjort hele pensum og en bunke uddybende materiale tilgængeligt på deres hjememside. Materialet er struktureret som en bog, der naturligvis kan læses fra ende til anden, men den erfarne buejæger kan også slå et smut forbi, og plukke de emner ud, hvor man kan bygge lidt oven på den eksisterende viden.

Du finder materiale her.

Materialet findes endnu kun i elektronisk form, men Danmarks Jægerforbund forhandler pt. med FaDB, om at få lov til at udgive materialet i bogform.

Træk og slip!