Ledigt job: Online media manager med journalistisk baggrund

Vil du være en del af kommunikationsteamet i Danmarks Jægerforbund? Vi søger en online media manager med journalistisk baggrund, der kan løfte vores digitale kommunikation til næste niveau.

Tekst: Redaktionen

Føler du dig lige godt hjemme i både naturen, på jagt og på den digitale legeplads? Så er det måske dig, vi lige står og mangler som vores nye kollega. Du skal primært arbejde med vores digitale tilstedeværelse, sociale medier og den daglige kommunikation.

Hos Danmarks Jægerforbund får du et spændende og afvekslende job i et inspirerende jagtfagligt miljø. Du bliver en vigtig del af vores kommunikationsteam, hvor dine faglige og personlige evner vil bidrage til at videreudvikle Danmarks Jægerforbunds omdømme, medlemstilgang og -tilfredshed.

Du kan læse mere om jobbet som online media manager her.

Der er ansøgningsfrist den 10. januar 2019.