Offentliggjort den: 28. maj 2019

DJ-webshoppen lukker kortvarigt

Beklædning, bøger, gaveartikler, jagttegnsmateriale, skydeskiver, riffelmærker - you name it! DJ-webshoppen bugner af jagtrelaterede effekter. Vi anmoder dog om din tålmodighed, da vi er nødt til at holde den lukket i fem dage.

På grund af overgang til et nyt system hos vores samarbejdspartner, Bording A/S, vil Danmarks Jægerforbunds webshop ikke kunne benyttes i dagene fra onsdag den 29. maj kl. 15.00 til mandag den 3. juni kl. 08.00.

I webshoppen kan du købe en bred vifte af jægerrelaterede produkter - alle forsynet med det kendte logo fra Danmarks Jægerforbund. Der vil løbende komme nye produkter i netbutikken, så husk at besøge webshoppen jævnligt. Måske er den ting, du har været på udkig efter, kommet til salg i shoppen.

Gå til jægerforbundets webshop her - men husk, at den ikke er tilgængelig på de dage, der opdateres.