Bliv mediegrafikerelev hos Danmarks Jægerforbund

Har du lyst til at blive en del af Danmarks Jægerforbunds kommunikationsafdeling og arbejde med grafisk opsætning af magasiner, websider og både on- og offline kampagnematerialer? Så er du måske vores kommende mediegrafikerelev.

Vi ser gerne, at du er interesseret i jagt og natur, og du kan formidle din interesse i alle de grafiske produkter, du udarbejder. Du er kreativ og søger gerne nye veje for at udbygge din grafiske værktøjskasse. Du ser mulighederne i video, billeder og online medier samtidig med, at du gerne kaster dig over layout af tryksager og magasiner. Du vil komme til at løse både store og små opgaver samt udvikle online- og offline-elementer.

Klik på stillingsopslaget til højre for at læse mere