Årets sidste Jæger er på vej

Vi nærmer os december, og dermed er næste nummer af Jæger på vej ud i postkasserne. Faktisk er online-udgaven allerede lagt ud. Er du endnu ikke medlem af Danmarks Jægerforbund, kan du læse en forkortet udgave af magasinet via linket i artiklen herunder.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Årets sidste nummer af Jæger byder på 154 sider godt jagtstof. I decembernummeret kan du f.eks. komme med på havjagt ved Hundested, eller på buejagt på Sejerø, hvor en bestand af påfugle har etableret sig. Vi kommer også udenlands, bl.a. en tur på drivjagt til Letland, tæt på den russiske grænse, med mulighed for at nedlægge både elg, kronvildt, ulv og los. Vi tester også seks forskellige elopvarmede veste som værn mod kulden i den kommende vinter.

Læs disse artikler og meget, meget mere i november-nummeret af Jæger.

Magasinet er online nu

Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, kan allerede nu logge ind på medlemsnettet og få adgang til magasinet i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til at den leveres i postkassen.

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du hver måned Jæger, direkte i din postkasse, samt har mulighed for at læse magasinet online.

Bliv medlem - klik her!

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Denne måned får du 31 siders læsestof kvit og frit: