Tilmeld dig Forbundsmesterskabet i jagtfeltskydning 2018

Det er nu, du skal sætte handling bag pralet og tilmelde dig Forbundsmesterskabet i jagtfeltskydning 2018. For at få fyldt alle pladser er tilmeldingen blevet åbnet, så ikke-kvalificerede kan skyde uden for konkurrencen.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

Det er store tilmeldingstid for forbundsmesterskaber i Danmarks Jægerforbund i disse dag. Og jagtfeltskydning er ingen undtagelse.

Forbundsmesterskabet afholdes Søndag den 16. september 2018 på Ulfborg Skyttecenter.

Normalt skal man være kvalificeret til at deltage i denne skydning, men for at udfylde de 250 tilgængelige pladser udvides tilmeldingen nu til også at omfatte jægere, der ønsker at deltage uden for konkurrence.

Der er i skrivende stund 41 pladser tilbage.

• Hvis du har skudt udtagelsesskydning i 2018 i en af Danmarks Jægerforbunds 8 kredse, kan du tilmelde dig i den klasse, som du har skudt udtagelse i.
  • Hvis ikke du har skudt udtagelsesskydning kan du tilmelde dig uden for konkurrence (U/K)

Tilmeldingen er åben indtil søndag den 2. september 2018, eller så længe der er ledige pladser.

Tilmeld dig og/eller læs mere her