Nye muligheder i vores app Jæger

Udvidelse af appen Jæger er nu klar til både Android og iPhone. Få dit digitale medlemskort, jagttider, skydebaneoversigt og meget mere direkte på din telefon.

Offentliggjort den: 26. september 2018
Tekst: Kommunikation

Tilbage i maj lancerede vi vores nye app Jæger, hvor du i første omgang kunne læse vores medlemsblad. Dengang lovede vi, at mere var på vej. Næste udvidelse er nu klar, og det betyder blandet andet, at du i appen kan:

• Få de seneste nyheder om jagt og natur fra Danmarks Jægerforbund
  • Se din profil med de oplysninger, der er relevante for dig. Her kan du se arrangementer fra den eller de foreninger, som du er medlem af. Du kan også se den digitale version af dit medlemskort, så du altid har din dokumentation for medlemskab lige ved hånden.
  • Se vejrudsigten for din aktuelle placering
  • Finde kalenderen med alle aktiviteterne i Danmarks Jægerforbund. Selvfølgelig med filtreringsfunktion, så du kan sortere på kategori, kreds, dato og fritekst.
  • Find den nærmeste eller rigtige skydebane i vores skydebaneoversigt
  • Se jagttiderne
  • Gå på opdagelse i vores mange videoer
  • Blive klogere i vores artsleksikon

Og så kan du naturligvis fortsat læse magasinet Jæger.

Har du allerede hentet appen, vil langt de fleste telefoner selv opdatere til den nyeste version, og ellers kan du gå ind i Appstore (hvis du har en iPhone) eller Google Play Store (hvis du har en android telefon), søge på Jæger og klikke Opdater på appen med vores and som ikon.

Samme procedure skal du følge, hvis du installerer appen for første gang. Her vil der bare stå Installer i stedet for Opdater.

God fornøjelse – og som altid hører vi gerne fra dig, hvis du har forslag til forbedringer eller du oplever fejl. Send en mail til webmaster@jaegerne.dk

Når appen er installeret

For at få adgang til dit medlemskort, dine oplysninger på Min side og for at læse de fulde versioner af bladene, skal du logge ind med de informationer, som du også bruger til at logge på medlemsnettet – dvs. din mail og selvvalgte adgangskode.

Har du aldrig været på medlemsnettet, kan du bestille en adgangskode via ”glemt adgangskode-funktionen”. Dette kræver dog, at vi allerede har registreret en gyldig mail på dig. Har vi ikke det, skal du sende dit medlemsnummer og mailadresse til Medlemsservice på medl@jaegerne.dk.