Levering af Jæger i maj

I maj 2018 bliver Jæger leveret mellem 1. maj og 7. maj. Er Jæger ikke landet i din postkasse inden da, så læs her, hvordan du skal forholde dig.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

Det er snart maj, og den trykte udgave af Jæger er på vej rundt til medlemmer af Danmarks Jægerforbund.

I maj 2018 bliver Jæger leveret mellem den 1. maj og den 7. maj.

Har du ikke modtaget dit eksemplar af bladet seneste den 7. maj, hører vi meget gerne fra dig, så vi har mulighed for at gøre vores distributør opmærksom på fejlen, og så vi kan eftersende et blad til dig.

Her kan du læse mere om, hvordan du efter den 7. maj kan lave en reklamation hos os.