Levering af Jæger i august

Jægers sommerpause er forbi, og inden længe er et dugfrisk eksemplar klar til omdeling. August-nummeret af Jæger skal senest være i din postkasse den 3. august.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

August-udgaven af Jæger er i disse timer på vej ud af trykken og rundt til distributionscentrene. Det skal nemlig til at omdeles til Danmarks Jægerforbunds medlemmer og i august 2018 er leveringvinduet:

31. juli til 3. august.

Det vil sige, at hvis du ikke har modtaget dit nummer af Jæger fredag den 3. august, kan du kontakte medlemsservice fra mandag den 6. august. Læs her hvordan.

For fornøjelse med bladet.