Julegaveidé? Kurser og aktiviteter for enhver smag

Julen nærmer sig med hastige skridt, og det kan være svært at finde på julegaveønsker. Måske kan kurser hos Danmarks Jægerforbund være en idé?

Tekst: Lone Østergaard, Danmarks Jægerforbund

Planlægningen af vores og jagtforeningernes aktiviteter for 2019 presser sig også på, og Danmarks Jægerforbund er klar med et stort kursusudbud. Se mere her.

Allerede nu udbyder Danmarks Jægerforbund en bred vifte af kurser, så har du f.eks. lyst til eller brug for

• at blive flugtskydnings-, riffel-, hunde- eller jagthorninstruktør
  • at kunne udsætte mere end 100 stk. fuglevildt
  • at lære at lave dine egne patroner på et genladningskursus
  • at kunne transportere en større mængde patroner for f.eks. jagtforeningen

Så kan du finde de aktuelle kurser via dette link.

Finder du ikke lige et kursus i nærheden af dig, så ret henvendelse til uddannelseskoordinatoren i din kreds, som vil være behjælpelig med at få oprettet et kursus.