Bukkekaffe i Jagtens Hus for alle interesserede

På onsdag er det juleaften for landets jægere. Det er nemlig 16. maj og den traditionsrige bukkejagt går ind. For at fejre dagen inviterer Danmarks Jægerforbund alle jægere og andre interesserede til bukkekaffe fra 8 - 11.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

I Danmarks Jægerforbund fejrer vi på onsdag den 16. maj at bukkejagten går ind. Det gør vi med en god gang bukkekaffe i Bålhytten ved Jagtens Hus. Alle jægere og andre interesserede er meget velkommmne til at komme forbi og opleve stemningen på denne særlige morgen for de danske riffeljægere.

Vi serverer selvfølgeligt en kop velbrygget bukkekaffe.

Er du jæger, der har været ude samme morgen og fået bukken med hjem, så tag den endelig med. Vi vil meget gerne se den - og høre lidt pral.

Vi glæder os til at se dig.

Sted: Jagtens Hus, Molsvej 34, 8410 Rønde

Tid: Onsdag d. 16. maj kl. 8.00-11.00

Når du ankommer til Jagtens Hus, skal du fortsætte ca. 100 m. op i skoven, hvor der er liv i bålhytten.