Offentliggjort den: 27. juni 2017

Skydeskolen holder sommerlukket

Danmarks Jægerforbunds skydeskole på Flejsborg Skydecenter og på skydebanen ved Kalø er gået på sommerferie. Du kan booke tider til en personlig undervisningtime fra august.

Tekst: Redaktionen

Danmarks Jægerforbunds skydeskole er lukket for sommerferien, men vi starter op igen til august med undervisning. Du kan allerede nu booke tiderne til efter sommerferien.

Fra den 11. august kan du igen få skydeinstruktion på Flejsborg Skydecenter og fra 15. august åbner også skydebanen ved Kalø.

Vi tilbyder skydeinstruktion til alle jægere som gerne vi forbedre deres træfsikkerhed på jagt. Som medlem af Jægerforbundet får du 50 % medlemsrabat på instruktionstimerne. Du kan læse mere om skydeskolen her, hvor du også kan booke tider.

LÆS OGSÅ: Gode råd om haglskydning.