Offentliggjort den: 31. marts 2017

Læs i Jæger april 2017

April-nummeret af Jæger er godt på vej til vores medlemmers postkasser. Det betyder, at du inden længe forhåbentligt kan se frem til at læse om jagt i forårssolen. Bladet er allerede nu tilgængelig på medlemsnettet.

Aprils jæger kommer flyvende med en grågås på forsiden - og masser af læsestof fordelt ud over 148 siders blandet nyt og fast indhold. Bladet vil lande i medlemmernes postkasser i de kommende dage.

Denne måned byder blandet andet på en jagtreportage som renjagt i vildmarken i Norge - og det er altså ikke for tøsedrenge. Jagt i Vildmarken - side 20.

Derudover kan du læse vores store test af lyddæmpere, hvor vi peger på, hvor du får mest for pengene alt efter hvilke jagt- og skydeinteresser, du har. Og bare rolig: Du behøver ikke købe den dyreste. Test af lyddæmpere - side 90.

Som altid i Jæger kan du også blive opdateret på det jagtpolitiske område. I denne måned har vi  blandt andet været på besøg hos Danmarks nye Justitsminister Søren Pape Poulsen. Danmarks Jægerforbund har haft et god samarbejde med tidligere ministre på det område, og det fortæller Søren Pape Poulsen, at han ser frem til at fortsætte. - Samarbejde giver gode resultatet! - side 114.

Er bladet endnu ikke dukker op på din adresse, kan du allerede nu læse det på medlemsnettet. Log ind og kig under "min side" eller klik på linket i højresiden af denne nyhed.

Er du endnu ikke medlem, kan du læse et gratis uddrag af bladet her. Og så kan du efterfølgende læse mere om medlemsfordelene her.

Læs gratis uddrag af Jæger 4/2017