Offentliggjort den: 07. februar 2017

Har du modtaget mail fra Jægerforbundet?

Har du modtaget en mail fra Jægerforbundet tirsdag den 7. februar eller onsdag den 8. februar?

Hvis ja - du har modtaget en mail, fordi vi har din mailadresse registreret i vores medlemssystem. Og samtidig kan vi se, at du aldrig har været logget ind på Jægerforbundets Medlemsnet - eller også er det længe siden, at du har været logget ind.

Mailen er ikke spam eller andet mystisk - den er god nok - og vi opfordrer til, at så mange af jer som muligt logger ind på Medlemsnettet og opdaterer jeres kontaktinformationer.

Hvis nej - du har ikke modtaget en mail fra os, da skyldes det enten, at du har været logget ind på Medlemsnettet for nylig, eller at vi ikke har en mailadresse registret på dig i vores system. Hvis du ønsker at oplyse os om din mail (eller du måske har fået ny mailadresse), send da en mail til medl@jaegerne.dk.

Har du spørgsmål eller problemer med at logge ind, skriv til: medl@jaegerne.dk

Tekst: Pia Hoberg Bork