Offentliggjort den: 17. marts 2017

DJ's artsleksikon er i luften

Danmarks Jægerforbund har viet en sektion på hjemmesiden til et artsleksikon. Her kan du lære mere om en række udvalgte danske vildtarter og DJ's holdning til dem.

Tekst: Redaktionen

Hvor stor er det nu lige en havlit er? Og hvad mener Danmarks Jægerforbund egentligt om ulven?

Alt det og meget mere kan du blive klogere på i Danmarks Jægerforbunds artsleksikon, som nu har set dagens lys på hjemmesiden.

Du kan besøge artsleksikonet her.

På forsiden af artsleksikonet finder du en alfabetisk liste over arterne, inddelt i Jægerforbundets tre søjler: Trækvildt, hjortevildt og markvildt. I menuen til venstre, kan du også navigere i arterne efter deres familiære tilhørsforhold.

Artsleksikonet indeholder lige nu en udvalgt række danske vildtarter, og vil med tiden blive udbygget. Når de officielle målsætninger for de enkelte arter offentliggøres, vil disse også blive tilføjet leksikonet.