Offentliggjort den: 08. maj 2017

DJ på Naturmødet: Kan en interesseorganisation i Jylland bevare sin politiske
indflydelse?

På Naturmødet er Danmarks Jægerforbund vært, når tre direktører fra danske interesseorganisationer deler deres erfaringer med at have hjemme langt fra Borgen og stadig søge politisk indflydelse.

Tekst: Danmarks Jægerforbund
Foto: Anders Hviid

Magten i Danmark er i udstrakt grad koncentreret i hovedstaden. Her ligger Christiansborg, ministerierne, styrelserne, forvaltningerne og de store statsejede og private medier. Også langt hovedparten af landets mange interesseorganisationer har deres hovedsæder i København.

Danmarks Jægerforbund, Danmarks Sportsfiskerforbund og Bæredygtigt Landbrug er nogle af de få undtagelser på organisationer, som plejer sine interesser fra hovedlandet.

Hør de tre organisationers direktører fortælle om deres erfaringer med at drive interessevaretagelse fra provinsen – du bliver måske overrasket.

Alle er velkomne til at kigge forbi Danmarks Jægerforbunds stand ved Naturmødet og lytte til den spændende debat blandt andre, som Danmarks Jægerforbund er del af på Naturmødet.

Sted: Naturmødet Hirtshals, "The Village", Danmarks Jægerforbund (stand 18).

Tid: Lørdag den 20. maj kl. 10.30-11.15.

Arrangør: Danmarks Jægerforbund

Deltagere: Direktør Lars Rasmussen, Danmarks Sportsfiskerforbund, fagdirektør Jørgen Evald Jensen, Bæredygtigt Landbrug, og direktør Michael Stevns, Danmarks Jægerforbund.

Læs mere om Naturmødet 2017 her:

www.naturmoedet.dk