OPDATERET: Telefonerne virker igen

OPDATERET: Telefonerne virker igen fra fredag morgen, efter en vandskade i kælderen i Danmarks Jægerforbunds lejede lokaler kortsluttede telefonsystemet.

Vand og elektricitet er en dårlig kombination. Det har telefonsystemet i kælderen i DJs midlertidige lokaler i Mørke måtte sande. De er nemlig nede efter at et vandrør er sprunget læk og har kortsluttede systemerne.

Det betyder, at du ikke kan komme igennem på fastnettelefonnumrene indtil tidligst i morgen formiddag. Det er fredag den 5. februar 2016.

Det er dog muligt at nå de enkelte medarbejdere der har mobiltelefoner. Det er også muligt at sende en mail.

Du finder kontaktoplysninger på medarbejderne her.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund