Offentliggjort den: 04. november 2016

Læs i Jæger november 2016

November måneds Jæger er nu landet i postkasserne. Med det kan du dykke ned i trækvildtoversigten, komme på buejagt med en bestsellerforfatter og meget mere. Er du ikke medlem, kan du få en gratis smagsprøve her.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

Når der er tid mellem jagterne, er det oplagt at hive bladet Jæger frem. November måned giver blandt andet et fyldigt fokus på trækvildtet med årets trækvildtoversigt. Her kan du blandt andet læse om Projekt Forbedret Gåsejagt, et nyt projekt om fløjlsand og havlit og om dansk edderfugleforskning på Christians Ø.

Du kan også komme med bestsellerforfatteren Anne-Cathrine Riebnitzsky på buejagt, tage på en hård haretramp på Lolland og læse om et helt nyt tiltag mellem Sveriges, Norges, Finlands og Danmarks jægerforbunds medlemsblade. Tiltaget går ud på, at du, som medlem af Danmarks Jægerforbund, kan bytte jagt med en af vores nordiske nabojægere. Det kommer der også snart mere om her på hjemmesiden.

Er du ikke medlem kan du læse en gratis smagsprøve på Jæger lige her. Og du kan fordelene ved et medlemskab af Danmarks Jægerforbund her.

Er du medlem af Danmarks Jægerforbund finder du hele bladet ved at logge ind på medlemsnettet. Under "min forside" og "læs Jæger online" finder du alle bladene tilbage fra 2007. God fornøjelse!

Vi har også gjort historien "Tændt ved første pil" om forfatteren Anne-Cathrine Riebnitzsky klar til læsning på din tablet. Klik på billedet:

Tændt ved første pil

Har du ikke modtaget Jæger?

Har du ikke modtaget Jæger kan du kontakte medlemsservice her, så sørger vi for, at du får eftersendt et eksemplar af bladet. Vi arbejder hele tiden tæt sammen med vores distributør for at sikre, at fejlmarginen bliver så lille som muligt. Derfor er det også meget vigtigt, at vi hører fra dig, hvis du ikke har modtaget bladet.