Offentliggjort den: 08. juli 2016

Kom gratis til jagt- og naturmesse på Gram Slot

Den 20. – 21. august kan du komme til jagt- og naturmesse på Gram Slot. Messen er blandt andet arrangeret i samarbejde med Jægerforbundet, så vi har sikret alle vores medlemmer gratis adgang.

Tekst: Redaktionen
Foto: Pressefoto, Gram Slot

Det er aktiviteter for hele familien, når Gram Slot i Sønderjylland åbner dørene for Jagt- og naturmesse den 20. – 21. august 2016. Der er nemlig arrangeret et stort og spændende program med opvisninger, shows, konkurrencer, formidling og udstillinger inden for både jagt & fiskeri, outdoor & friluftsliv og heste & hunde.

For eksempel kan du i år opleve shows og opvisninger med de både falkonerer, trickskytter, hundeførere, og spring- og dressuropvisninger.

Og det bedste af det hele: Der er gratis adgang for Danmarks Jægerforbunds medlemmer ved fremvisning af medlemskortet.

Du kan læse mere og finde praktiske oplysninger om Jagt- og Naturmessen på Gram Slots hjemmeside her.