Offentliggjort den: 08. september 2016

Indvielse kun for inviterede

Jagtens Hus indvies på lørdag af Hans Kongelige Højhed Prins Henrik. Da pladsen er begrænset, er arrangementet kun for særligt inviterede. Der er Åbent Hus for medlemmer på et senere tidspunkt.

Om to dage den 10. september bliver Danmarks Jægerforbunds hovedsæde officielt indviet, når Hans Kongelige Højhed Prins Henrik klipper den røde snor. Ved arrangementet deltager i omegnen af 300 særligt inviterede gæster.

I september, oktober og november er der arrangeret Åbent Hus for medlemmerne af Danmarks Jægerforbund. Du kan datoerne og tilmelde dig her