Offentliggjort den: 29. april 2016

Hovedbestyrelsen har konstitueret sig

På et møde i Vingsted i dag, den 29. april 2016, har Danmarks Jægerforbunds hovedbestyrelse konstitueret sig. Se her hvordan arbejdet fordeles.

Der er meget få ændringer, i den måde Danmarks Jægerforbunds hovedbestyrelse har valgt at organisere arbejdet imellem sig på, i den kommende valgperiode.

Det nyeste hovedbestyrelsesmedlem, Norbert Ravnsbæk, overtager posten som formand for Hjortevildtudvalget og som medlem af Den Nationale Hjortevildtgruppe efter forhenværende hovedbestyrelsesmedlem, Lars Jensen.

Se hvordan posterne er fordelt herunder. Klik for stort billede.