Ændringer i aktivitetskalenderen

Det har været svært at få alle behov til at mødes i vores kalender. Derfor har vi lavet nogle små ændringer, og alle begivenheder kan nu findes under Det sker i DJ.

Tekst: Redaktionen

Vi har ændret i strukturen på vores kalender, sådan at du nu kan finde alle arrangementer i kalenderen under Det sker i DJ. Her finder du altså både arrangementer fra de lokale jagtforeninger, kredse, jægerråd, administrationer, og hvem der ellers arrangerer. Det er samme visning, som du finder på forsiden.

Læs mere om hvordan kalenderen fungerer i boksen i højre side.

Leder du specifikt efter en af de uddannelser, som kursusafdelingen i Danmarks Jægerforbund arrangerer, kan du finde dem under samme faneblad og så Uddannelser i DJ. Herunder finder du også alle de praktiske informationer, som du har brug for i forbindelse med din deltagelse på et af kurserne.

De enkelte kredses webkoordinatorer og bestyrelser har også ønsket en kalender, der indeholder netop deres arrangementer. Denne kalender finder du på den enkelte kreds' egen side.

Har du hidtil brugt kalenderen på vores forside - under nyhederne - uden udfordringer, kan du fortsætte med det.

Du er altid velkommen til at sende en mail, hvis du har spørgsmål til hjemmesiden.