Offentliggjort den: 11. december 2015

11-årige Frederik bliver quizzet i jagt på DR Ultra

Imorgen lørdag kl. 19.20 skal Frederik på 11 år quizzes i sin store passion: jagt. Det sker, når han skal dyste i quiz-programmet ”Kvit eller dobbelt”, der løber over skærmen på DR’s børn og unge kanal, DR Ultra.

DR Ultra hylder kloge børn, der ved alt om ét emner, i deres quiz-program ”Kvit eller dobbelt”. Det kan være fodbold, græske guder, Steven Spielberg-film eller - som på lørdag - jagt.

Lørdag aften er det nemlig 11-årige Frederik, der skal quizzes i sin helt store interesse. Han bliver testet i stort og småt inden for natur og jagt, og det bliver spændende at se, om den unge jægeraspirant kan gå hele vejen.

Til at hjælpe med at teste hans viden, kommer Danmarks Jægerforbunds naturvejleder, Franz Holmberg, i studiet som ekspert.

Du kan se programmet live på DR Ultra lørdag den 12. december kl 19.20. Efterfølgende kan du streame programmet her,

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund