Offentliggjort den: 17. maj 2023

Store præmier ved Forbundsmesterskabet i Natur- & Jagtsti

Danmarks Jægerforbund afholder forbundsmesterskab i Natur- & Jagtsti lørdag den 10. juni på Vesthimmerlands Skydecenter. Tilmeld dig med det samme og deltag ved det fantastisk lærerige arrangement.

Tekst: Jes Mikkelsen, Danmarks Jægerforbund

Som deltager ved årets Forbundsmesterskabet i Natur- & Jagtsti er der garanti for lærerige oplevelser indenfor jagtens verden. Derudover er der i år stor sandsynlighed for at gå fra mesterskabet med en af de helt store præmier, da der ved lodtrækning udloddes to jagtrejse.

Jagtrejserne er sponsoreret af Diana Jagtrejser og LB Jagtrejser

KLIK her og tilmeld dig med det samme.

Der trækkes lod om en jagtrejse blandt deltagerne i hver klasse (Jæger og Nyjæger)

Praktiske oplysninger om årets FM Natur- & Jagtsti

• Startgebyr kr. 195,- pr. person inkl. patroner kal. 12
  • Afholdes lørdag den 10. juni på Vesthimmerlands Skydecenter
  • Der kan stilles op i to klasser: Jæger eller Nyjæger (tre år fra bestået jagtprøve)
  • Det er også muligt at stille op i den traditionsrige holdkonkurrence. Hold af fire og de tre bedste er tællende
  • Jagtstien indeholder seks poster, hvor en god del vil være skydning
  • Der er fokus på nyjægere, men også garvede jægere vil få mulighed for at blive udfordret
  • Instruktører på alle poster så jagttegnsaspiranter kan også gennemføre

Tid: Første deltager begynder kl. 9.00 og vi slutter omkring kl. 16.00 afhængigt af deltagerantal. Startliste med deltagere udarbejdes på baggrund af afstand til banen og udsendes på mail 1. juni 2023.

Følg med i Facebook-gruppen for Natur- & Jagtsti