Offentliggjort den: 11. januar 2023

DJ's hjemmesider kører igen

Som varslet har DJ's websites og app været lukket ned hele dagen i forbindelse med implementering af et nyt medlemssystem. Alle sider er nu oppe igen, og du bedes skifte kodeord ved første login.

Danmarks Jægerforbunds websites jaegerforbundet.dk, jagtprøven.dk, blivnaturligvis.dk samt appen Jæger har været lukket ned siden i morges kl. 07.00, så en planlagt implementering af et nyt medlemssystem kunne finde sted.

Nu er jaegerforbundet.dk, jagtprøven, blivnaturligvis.dk og appen Jæger oppe igen og medlemssystemet er skiftet. Det er gået rigtig fint, om end du stadig kan opleve enkelte uregelmæssigheder over de kommende dage, mens vi gør overgangen færdig.

Skiftet af medlemssystem betyder, at alle brugere skal skifte deres kodeord til  medlemsnettet, appen og jagtprøven.dk.

Du skifter din kode ved at trykke ”Glemt password” og skrive din mailadresse på login-siden. Så vil du få et link på din mail, som du skal trykke på, og derefter kan du indtaste et nyt kodeord. Dit kodeord kan godt være det samme som det, du havde før skiftet. Systemet kender den bare ikke, og derfor skal du taste den som nyt password. Du vil til slut modtage en kvittering.

Vi beklager ulejligheden og byder dig velkommen tilbage på Danmarks Jægerforbunds digitale tjenester.