Månedens foto i februar

Selvom det er blevet marts, fortjener sidste måneds vinderfoto stadig online opmærksomhed! Deltag i vores fotokonkurrence og vind præmier. Hver måneds vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i Jæger.

Danmarks Jægerforbunds fotokonkurrence fortsætter i 2022. Hver måned i 2022 vinder en dygtig fotograf en trøje, sponsoreret af Pinewood til en værdi af kr. 949,- og går videre til konkurrence om årets foto, hvor der kæmpes om et gavekort på kr. 10.000 til jagt- og outdoor udstyr. Lækker strikket trøje med høj krave og halv lynlås. Vind og vandtæt, dog ikke sømmene. 50 % uld – 50 % acryl. Fås også i mørkegrøn og brun.

Det er herligt med en god frokost, hvad enten man befinder sig i Nordatlanten, i rørskoven eller i et vinterklædt landskab. Vinderen af månedens foto i februar er Ernestas Balcikonis’ fine billede af en lunde med næbbet fyldt med tobis, som sikkert skal gives videre til dens unger. Ernestas Balcikonis’ foto vandt konkurrencen om at være månedens foto i februar.

Mange tak for de fine bidrag. Bliv endelig ved med at sende dine bedste billeder ind – og deltag i konkurrencen om de fine præmier. Dit bidrag skal sendes til mailadressen: foto@jaegerne.dk.