Månedens foto i februar

Selvom det er blevet marts, fortjener sidste måneds vinderfoto stadig online opmærksomhed! Deltag i vores fotokonkurrence og vind præmier. Hver måneds vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i Jæger.

Danmarks Jægerforbunds fotokonkurrence fortsætter i 2022. Hver måned kan en dygtig fotograf vinde en Hawke Vantage 20-60x60 teleskop sponsoreret af Guntex. Månedens vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i magasinet Jæger. Hovedpræmien i konkurrencen er et gavekort på 10.000 kr. til jagt- og outdoor-udstyr.

Det er herligt med en god frokost, hvad enten man befinder sig i Nordatlanten, i rørskoven eller i et vinterklædt landskab. Vinderen af månedens foto i februar er Ernestas Balcikonis’ fine billede af en lunde med næbbet fyldt med tobis, som sikkert skal gives videre til dens unger. Ernestas Balcikonis’ foto vandt konkurrencen om at være månedens foto i februar.

Mange tak for de fine bidrag. Bliv endelig ved med at sende dine bedste billeder ind – og deltag i konkurrencen om de fine præmier. Dit bidrag skal sendes til mailadressen: foto@jaegerne.dk.