Offentliggjort den: 05. juli 2022

Konference om aktuelle vildtforvaltningsprojekter

Få viden og erfaring fra aktuelle vildtforvaltningsprojekter på en faglig konference om jægernes vidensopsamling. Det sker den 4. oktober, og der er åben for tilmelding nu.

Tirsdag den 4. oktober inviterer Danmarks Jægerforbund alle interesserede til konference om aktuelle vildtforvaltningsprojekter. Tanken er at dele viden og erfaringer fra aktuelle projekter. Jægerforbundet gennemfører eller samarbejder med en række aktører om jagt- og vildtfaglige projekter, og ønsker at dele viden og erfaringer fra disse projekter.

Målgruppen for konferencen, som finder sted i Jagtens Hus ved Kalø, er medlemmer af Danmarks Jægerforbund samt fagfolk, der arbejder med jagt, vildt- og naturforvaltning på myndighedsniveau, i interesseorganisationer, samt på bedriftsniveauet.