Offentliggjort den: 15. august 2022

Kom frisk, alle danske buejægere!

Kom og vær med til sponsorskydning og årsmødet for buejægere 27.-28. august i Event Park Danmark. Der er stadig ledige pladser.

Om du lige er startet som buejæger eller har gået på buejagt længe, spiller ikke så stor rolle til årsmødet for buejægere. Årsmødet har fokus på at du skal møde andre buejægere og opbygge nye venskaber og netværk.

Men årsmødet er også en mulighed for at prøve kræfter med Forbundsmesterskabet i Jagtbue, hvor vi kårer årets forbundsmester i disciplinerne Compoundbue og Traditionel bue. I Compoundbue skydes i Dame, Herre og Juniorrække. På årsmødet skal vi høre mere om hvordan Danmarks Jægerforbund vil arbejde for buejagten frem mod næste årsmøde, ligesom formanden for bueaktivitetsudvalget er på valg. Søndag afholdes sponsorskydningen hvor vi er hældige at have rigtig mange sponsorpræmier til skydningen.

Der er selvfølgelig præmier til vinderen, men der bliver også trukket lod mellem alle deltager i sponsorskydningen, så alle deltagere har mulighed for at vinde.

Vores sponsorer er:

• Østjysk Våbenhandel
  • Andersen’s Jagt-grej
  • Bowgear.dk
  • Baldurs Archery
  • Buegrej.dk
  • Pamhule Jagt
  • DK WAI
  • Mjølner Hunting
  • Hauge Bueskydning

Læs programmet for begivenheden og få yderligere oplysninger via linket her.