Offentliggjort den: 07. juni 2022

Job i DJ: Marketingkonsulent

Da vores dygtige marketingkonsulent skal på barsel, søger vi fra 1. august en afløser, der med sikker hånd kan styre marketingkampagner og events frem til sommeren 2023. Er det dig?

Din baggrund er ikke afgørende, men vi lægger vægt, at du er kreativ, velformuleret og skriver perfekt dansk. Du har erfaring med kampagneudvikling og -styring på tværs af medier, uanset om det er i online medier eller mere traditionelle formater. Du ved samtidig, hvordan en event skal planlægges, koordineres og hvad der skal til for at få alle ender til at nå sammen.

Du vil få en stor kontaktflade, hvorfor det er afgørende, at du møder alle med et smil, højt humør og nysgerrighed. Du skal kunne arbejde selvstændig og forstå at prioritere din tid, så alle dine samarbejdspartnere bliver tilfredse.

Da vi arbejder med frivillige, kan der være opgaver, der skal løses en aften eller i en weekend. Til gengæld kan du se frem til et godt job i en interesseorganisation med mangeartede tilbud og medlemsservices. Dine kolleger er faglige ildsjæle, som brænder for deres job. Vi arbejder med udgangspunkt i jægerforbundets strategi God jagt i generationer, hvorfor det er en fordel, hvis du har er interesseret i natur og jagt.