Offentliggjort den: 11. august 2022

Perfekte forhold: FM i jagtskydning og jægertrap 2022

Årets forbundsmesterskab i jagtskydning og jægertrap blev traditionen tro afholdt på Herning Jagtcenter den sidste weekend i juli. Forholdene var begge dage særdeles gode, hvilket kom til udtryk i mange flotte serier.

Tekst og Foto: Christian Lang Jensen

Hvad der er perfekte forhold til flugtskydning, er der måske ikke bred enighed om, men når der hverken er vind, bagende sol eller regn, som kan påvirke skydningen, så er der grundlag for god skydning.

Når man kombinerer dette med et særdeles velafviklet mesterskab, så er det svært at finde undskyldninger for ikke at levere god skydning. Den gode skydning udeblev bestemt heller ikke ved dette års forbundsmesterskab i jagtskydning og jægertrap, som fandt sted i sommerferien.

Læs hele reportagen, se video og masser af flot opsatte fotos her:

Adobe Spark Page