Offentliggjort den: 29. november 2022

"Bevægelsesjagt på Djursland" godt undervejs i forberedelserne

Lørdag den 21. januar 2023 inviteres alle, der har jagt på Djursland, for fjerde år i træk til at deltage i en fælles bevægelsesjagt. Der er nu godt gang i forberedelserne, og du kan stadig nå at tilmelde dig.

Der er rundt omkring ved at blive gjort klar til denne formiddags bevægelsesjagt. Bagefter mødes jægerne til spisning og eftermiddagens program på Mejlgård Slotskro, med en varm gang Boeuf Bourguignon at lune sig på. Efterfølgende kaffe og kage.

Efter maden gives to foredrag/indlæg: Dels med Peter Staunsbjerg, lokalkendt knivmager, fotograf og ihærdig mårhundejæger og dels med Hans Peter Hansen, seniorforsker v. Aarhus Universitet og projektleder for samforvaltning af kronvildt ved Ovstrup Hede i Vestjylland. Dagen afsluttes med lodtrækning blandt de fremmødte om diverse jagtrelevante præmier. Bl.a en bukkejagt til foråret, skydekort til Midtdjurs Flugtskydnings Center, mv.

Tilmelding til dagens program skal ske via mail til ole.severinsen@sol.dk

Vel mødt og knæk og bræk!
Ryomgård & Omegns Jagtforening