Offentliggjort den: 18. september 2021

Sølvnål til Regner Hansen fra Randbøl Jagtforening

REPRÆSENTANTSKABSMØDE 2021: 50 år. Så lang tid har Regner Hansen været formand for Randbøl Jagtforening. En imponerende bedrift, der på jægernes årlige repræsentantskabsmøde blev hædret med sølvnålen.

Tekst: Torsten Lind Søndergaard
Foto: Jacob Munkholm Jensen

Du har jo altid været der, sagde jægerformand Claus Lind Christensen, da han skulle overrække sølvnålen til Regner Hansen fra Randbøl Jagtforening ved Vejle:

- Det med, at du altid har været her, det fremgik meget klar af en artikel, der lige har være bragt i Vejle Amts Folkeblad, hvor der var en imponerende oplistning af de poster, du har haft i igennem et langt jæger- og organisationsliv.

- Jeg skal ikke liste dem alle op her, men blot nævne, at du har været på alle poster i den gamle struktur fra jagtforeningsformand, kredsformand og regionsformand. Da vi fik den nuværende struktur, påtog du dig posten som Danmarks Jægerforbunds grøntrådsrepræsentant i Vejle Kommune. En post, du stadig bestrider.

- Men som sagt, Regner, så er du en af dem, der altid har været der og er der, sagde formand Claus Lind Christensen, som sluttede sin tale af til Regner Hansen med følgende ord:

- Du har gjorde det godt, sammen med alle de andre opgaver, du har løst i jagtens verden igennem årene. Derfor er du indstillet til Danmarks Jægerforbunds sølvnål, som jeg ved, du vil bære med stolthed, og vi giver den med stolthed til dig. Tak for din indsats og hjerteligt tillykke.