Offentliggjort den: 02. marts 2021

Rabataftale med Danske Lægers Vaccinations Service

Jægerforbundet har indgået rabataftale med Danske Lægers Vaccinations Service, der giver rabatter på en række vacciner og konsultationsgebyr til alle DJ-medlemmer.

Hos Danske Lægers Vaccinations Service kan du blive vaccineret imod TBE (Central Europæisk Hjernebetændelse), som overføres af skovflåter. Som jæger er man i stor kontakt med natur og skov hvor flåter opholder sig og det kan derfor være en god ide at opstarte et vaccinationsforløb af TBE inden sæsonen går i gang.

Rabataftalen, som er indgået mellem Danmarks Jægerforbund og Danske Lægers Vaccinations Service, tilbyder alle medlemmer af jægerforbundet 10 pct. rabat pr. TBE-vaccine og øvrige vacciner. Derudover gives 25 pct. i rabat på konsultationsgebyret – normalpris 148 kr.

Rabataftalen skal oplyses inden betalingen og kan ikke kombineres med evt. andre rabatter. Sygeforsikring Danmark dækker 50 pct. af alle vaccinationsudgifter.

Vaccinationsforløbet kan startes og gennemføres på alle Danske Lægers Vaccinations Services 41 klinikker.