Offentliggjort den: 18. januar 2021

På sporet af de danske rovdyr

Hvilke rovdyr har du på dit revir? Sneen gør det let at identificere sporene, og med jægerforbundets pjece kan du komme på sporet af alle danske rovdyr.

Sneen ligger stadig flere steder hvidt i landskabet. Med hjælp fra pjecen "På sporet af de danske rovdyr," udgivet af Danmarks Jægerforbund, har du let ved at komme ud og undersøge, hvilke rovdyr der lever i dit jagtterræn. Pjecen er på 20 sider og er skrevet af den passionerede jæger Verner Frandsen.

Når sneen har ligget en hel nat uden snefald, er det optimalt at kigge terrænet efter for spor. Alt afslører sig, og naturen ligger åben for dig som en bog. Så giver det god mening at forsøge sig med den fine, gamle jagt på sporsne efter ræv eller mårhund.

Klik her og hent pjecen "På sporet af de danske rovdyr" og gå på opdagelse nu, før al sneen er smeltet!