Offentliggjort den: 25. oktober 2021

Nye regler til Forbundsmesterskabet i Jagthorn

Som tidligere skrevet har vi nu taget vores nodepulje i brug.

Tekst: Bjarne Rasmussen

Fra og med forbundsmesterskabet i 2022 skal man i mesterrækken vælge mellem nogle udvalgte stykker, som er valgt fra nodepuljen. Stykkerne er blevet vurderet af vores dommere og vi offentliggør også sværhedsgraden, som vil være gældende til mesterskabet 2022.

Hvis man efterfølgende vælger et af stykkerne som frie stykker til et mesterskab, vil de indgå i vurderingen af tilsendte frie signaler, og vil derfor kunne have en anden sværhedsgrad, da de bliver holdt op mod hinanden til det pågældende mesterskab.

I opfordres til at gennemlæse det nye regelsæt.

På vegne af Jagthornsudvalget
Bjarne Rasmussen, formand for jagthornsudvalget