Offentliggjort den: 02. august 2021

FM i Jagtskydning og Jægertrap 2021: Skjern gjorde rent bord!

Hele fem 40/40-serier i seniorrækken er imponerende. Det er imidlertid uhørt, at tre klubkammerater tager guld, sølv og bronze. Men det er såmænd, hvad Lars Løgtholt Kristensen, Claus Kragh og Lars Jespersen fra Skjern Jagtforening formåede ved dette års forbundsmesterskab.

Tekst og Foto: Christian Lang Jensen

I 2020 blev FM i Jagtskydning og Jægertrap som bekendt ikke afholdt grundet corona, så skytterne var ekstra sultne i år. Det fornemmede man tydeligt på skydningen, som var af høj klasse. Mesterskabet kastede syv 40/40-serier af sig, og derudover skød fem skytter de famøse 40/41. Mest imponerende var dog seniorrækken, hvor niveauet var en tand højere end tidligere år. Mesterskabet, som igen i år blev afholdt på Herning Jagtcenters baner, forløb særdeles gnidningsfrit takket være de mange frivillige hjælpere, som stod klar til at give skytterne en god oplevelse før, under og efter skydningen.

Læs Christian Lang Jensens reportage og se billeder og video her:

Adobe Spark Page