Månedens Foto i januar

Deltag i vores fotokonkurrence og vind præmier. Hver måneds vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i Jæger.

Danmarks Jægerforbunds fotokonkurrence fortsætter i hele 2020. Hver måned kan en dygtig fotograf vinde en Hawke Vantage 20-60x60 teleskop sponsoreret af Guntex. Månedens vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i magasinet Jæger. Hovedpræmien i konkurrencen er et gavekort til jagt- og outdoor-udstyr.

Titlen som Månedens Foto i januar tilfalder et fint billede af et vævert mårdyr. Lækatten er et meget sky og vagtsomt dyr. Det er derfor de færreste forundt at få taget et snapshot af den elegante jæger.

Det lykkedes imidlertid Mads Hagen på en tur i nærheden af Skejten ved Guldborgsund. Tillykke til vinderen!

Ligger du også inde med flotte naturbilleder, som du selv har taget? Så send endelig dit bidrag ind til fotokonkurrencen – vi kan ikke få nok af jeres fremragende fotos. Dit bidrag skal sendes til mailadressen: foto@jaegerne.dk.

Læs mere om reglerne for Månedens Foto og se billedgalleriet fra 2019.