Offentliggjort den: 02. januar 2020

Job i DJ: Projektleder til
web- og appudvikling

Vil du stå i spidsen for videreudvikling af Danmarks Jægerforbunds digitale platform med hjemmesider og app? Så har du mulighed for at blive en del af webteamet i Danmarks Jægerforbund.

Vi tilbyder dig et spændende og afvekslende job i et inspirerende jagtfagligt miljø. Du bliver en vigtig del af vores webteam, hvor dine kompetencer inden for både web, apps og nyhedsbreve vil bidrage til at videreudvikle Danmarks Jægerforbunds onlinetilbud til både jægere og medlemmer.

Dine primære opgaver bliver:

• Projektledelse på udvikling, test og implementering af nye funktioner
  • Løbende videreudvikling og drift
  • Løbende dialog med leverandører og samarbejdspartnere
  • Ad hoc-opgaver i samarbejde med resten af teamet i afdelingen.

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du:

• Har erfaring med projektledelse af digitale projekter
  • Har erfaring med udvikling og drift af hjemmesider med mange målgrupper
  • Har indsigt i den nyeste web- og appteknologi - og et godt kendskab til Umbraco
  • Arbejder struktureret og overholder aftalte deadlines
  • Er teamspiller og bidrager aktivt til et uhøjtideligt og resultatskabende arbejdsklima
  • Har en proaktiv og løsningsorienteret indstilling
  • Taler og skriver flydende dansk

Det er ikke et krav, at du har jagttegn, men det er en klar fordel at have interesse for jagt og natur, da det omfavner alt, hvad vi arbejder med.

Dine personlige styrker

Du kan have mange faglige indgangsvinkler til jobbet, men du skal kunne dokumentere dine faglige kompetencer.

Da jobbet kræver, at du har en stor kontaktflade udadtil, er det afgørende, at du er et tålmodigt menneske med stor menneskelig indsigt, og du møder alle med en venlig og anerkendende fremtoning. Du skal kunne arbejde selvstændig og bidrage med højt humør. Du er et ordensmenneske, der evner at fungere i et hektisk miljø, hvor overholdelse af deadlines, overblik og fleksibilitet er et must. Dit høje energiniveau og din positive indstilling er det, der får tingene til at lykkedes.

Vi tilbyder dig et interessant, alsidigt og udviklende job i en interesseorganisation med mangeartede tilbud og medlemsservices. Dine kolleger er faglige ildsjæle, som brænder for deres job.

Du får arbejdsplads i lækre omgivelser i Jagtens Hus ved Kalø.

Ansøgning

Send en motiveret ansøgning så hurtigt som muligt. Samtalerne bliver afholdt løbende, og jobopslaget lukker, når den rette kandidat er fundet.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte kommunikationschef Joan Brønnum Kvist på tlf. 81887286 eller e-mail jbk@jaegerne.dk

Læs mere om jobbet her.