Offentliggjort den: 07. oktober 2020

Jagttegnsbøgerne på lager 23. oktober

De opdaterede undervisningsbøger Jagttegn og Lovsamling til Jagttegn kan købes i SEGES netbutik fra den 23. oktober

Tekst: Jes Mikkelsen, Danmarks Jægerforbund

4. reviderede udgave af aspiranternes undervisningsmateriale til jagttegn og fremtidige jægerliv er på vej på lageret hos SEGES.

Gratis eksemplarer til jagttegnskursuslærerne

Som jagttegnskursuslærer, der underviser i regi af jægerforbundet, kan du få gratis eksemplarer af begge bøger. Du skal være oprettet som kunde i SEGES netbutik, og dine aspiranter skal selvfølgelig også bruge bogen i undervisningen. Læs herunder, hvordan du bestiller de nye bøger.

• Log ind på din konto i netbutikken.seges.dk.
  • For at få 100% rabat på de to nye bøger, udfyldes rabatkodefeltet med koden: jagt2021
  • Koden virker kun én gang og kun til 1. stk. Jagttegn og 1. stk. Lovsamling til jægeren.
  • Portoen betaler du selv
  • Rabatkoden gælder fra 23. oktober til og med 31. december 2020.

Hvis du ikke har en konto, skal du sende en mail til info@jagtproeven.dk med navn, fuld adresse, mobilnummer og undervisningssted, så opretter vi en konto til dig.