Offentliggjort den: 03. april 2020

Fejlagtige påmindelser om riffelprøver udsendt

Miljøstyrelsen informerer om, at der ved en fejl er udsendt påmindelser vedr. riffelprøver i april. Alle prøver er fortsat aflyst, foreløbig frem til den 4. maj.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Situationen omkring corona-epidemien skaber store udfordringer i forhold til meddelelser om aflysning af planlagte riffel- og haglskydeprøver til de tilmeldte jægere. Desværre er der fra Jagtportalen automatisk udsendt påmindelser om riffelprøve den 5. april på Nordjysk Jagtcenter, Skydebanevej 1, 9560 Hadsund, som også er aflyst.

Det oplyser Miljøstyrelsen i dag.

Skulle du være iblandt modtagerne af denne påmindelse, eller kender du nogen, som er forvirrede over at have modtaget en sådan, bedes du og dine bekendte derfor blot se bort fra påmindelsen.

Alle prøver er fortsat aflyst, foreløbig frem til den 4. maj.

I forhold til aflysning af kommende jagt-, riffel- og haglskydeprøver, vil der blive udsendt aflysningsbeskeder fra Jagtportalen pr. sms og til mail og eBoks til dem, som har tilmeldt sig prøverne.